Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

KTM RC 390 '24

Referinta: F5303X1
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24
KTM RC 390 '24

Descriere

KTM RC 390 2024 beneficiaza de un pachet tehnologic impresionant, precum si de un styling derivat din lumea curselor, de caracteristici de manevrabilitate imbunatatite si o livrare lina a puterii care da dependenta si te face sa-ti doresti sa urci in sa. KTM RC 390 este un racer autentic cu pedigree care nu poate fi pus la indoiala.   

 

KTM RC 390 utilizeaza la maximum motorul 373 cc racit cu lichid, 1 cilindru, 4 timpi pentru a livra performanta fara egal in clasa. 


Evacuarea acestei motociclete KTM este inspirata, in ceea ce priveste designul, de la modelul MotoGP RC16 si este compusa din colectoare de otel inoxidabil cu toba din aluminiu, astfel incat va oferi o nota acustica distinctiva, grava. 


KTM RC 390 utilizeaza un nou setup al suspensiei, cu specificatii de neegalat in segmentul sub-400 cc Supersports. Furca inversata 43 mm WP APEX ajustabila pe fata cu 30 click-uri contribuie la manevrabilitate. Gratie monoamortizorului WP APEX ajustabil pe spate, KTM RC 390 devine unealta perfecta pentru circuit. 


Puterea de stopare superioara este asigurata prin dotarea cu frana fata pe disc 320mm si etrier BYBRE cu 4 pistoane, plus frana spate pe disc 230mm. Acest setup nu doar ofera cea mai buna posibil decelerare, ci salveaza 960 grame si poate fi exploatat complet multumita tehnologiei ABS. 

Pachetul include jante cu 5 spite, un cadru ultrausor care salveaza 1.5 kg fata de generatia anterioara si este compus dintr-un cadru trellis si subcadru cu suruburi, oferind stabilitate crescuta la viteze inalte. 


Dashboard-ul TFT ofera acces facil la toate informatiile necesare si permite customizarea prin intermediul comutatorului intuitiv. Senzorul de lumina ambientala permite display-ului sa se ajusteze automat in functie de conditiile de lumina, furnizand vizibilitate perfecta ziua si noaptea. 

 

Caracteristici tehnice: 

  • motor 1 cilindru, 4 timpi, 373 cc, racire cu lichid, 44 CP
  • cuplu 37 Nm
  • cutie cu 6 viteze
  • Ride-by-Wire
  • Motorcycle Traction Control - MTC
  • ABS, ABS la viraje 
  • mod SUPERMOTO ABS 
  • optional, Quickshifter+
  • pornire electrica
  • emisii CO2: 81 g/km
  • consum combustibil: 3.46 l/100 km 
  • rezervor 13.7 l
  • ABS - Bosch 9.1 MB Two Channel ABS (Supermoto ABS) 
  • ambreiaj PASC, operare mecanica
  • frana fata pe disc 320 mm, etrier fix radial cu 4 pistoane
  • frana spate pe disc 230 mm, etrier flotant cu un piston 
  • cadru trellis din otel
  • suspensie fata WP APEX 43, cursa 120 mm 
  • suspensie spate amortizor WP APEX, cursa 150 mm 
  • oglinzi pliabile mai late si mai ascutite 
  • ghidon clip-on (ajustabil in inaltime 10mm)
    sa de inaltime 824 mm 
    sa din spuma mai groasa cu forma ergonomica si material exterior aderent 
    scarite de picioare
    garda la sol 158 mm 
    dashboard - display TFT. 

 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

BUY-BACK
CIZME

Istoria KTM

Povestea KTM începe în 1934, cu mult înainte ca ideea de motociclete de înaltă performanță și mașini super sport să fie măcar conceptualizată. Inginerul austriac Hans Trunkenpolz a deschis un atelier de reparații auto în Mattighofen. Trei ani mai târziu, atelierul lui Trunkenpolz vindea motociclete DKW, iar anul următor a adăugat automobile Opel în oferta companiei. Atelierul a devenit cunoscut sub numele de Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen: Kraftfahrzeug (cuvântul german pentru vehicul cu motor), Trunkenpolz (după fondatorul său Hans Trunkenpolz) și Mattighofen (locația atelierului). Aceasta a fost originea mărcii KTM.

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, KTM a supraviețuit prin lucrări de reparație a motoarelor diesel, în timp ce soția lui Trunkenpolz administra afacerea. În 1951, Trunkenpolz a construit primul său prototip de motocicletă, R100. R100 folosea componente interne, cu excepția motoarelor Rotax furnizate de Fitchel & Sachs. În 1953 a început producția modelului R100, cu o echipă de 20 de angajați (inclusiv Johann Trunkenpolz). Echipa producea 3 motociclete pe zi. În același an, omul de afaceri Ernst Kronreif a devenit investitor major și KTM a fost redenumită Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen. În următorii doi ani, au fost introduse trei noi produse: R125 Tourist în 1954 și Grand Tourist și scuterul Mirabell în 1955.

KTM a debutat oficial în curse în 1954, câștigând primul lor titlu în campionatul național austriac de 125cc. În 1956, au participat la International Six Days Trials (cel mai vechi eveniment de motociclete off-road sancționat de FIM), unde Egon Dornauer a câștigat o medalie de aur pe o motocicletă KTM. În 1957, KTM a lansat prima lor motocicletă sportivă, Trophy 125cc, numită în onoarea victoriei lor din campionatul austriac de acum trei ani. Tot în acel an, KTM a lansat primul lor moped – Mecky – urmat de Ponny I în 1960, Ponny II în 1962 și Comet în 1963. În timp ce Mecky și Ponny au devenit opțiuni de transport urban de încredere, Comet a devenit un favorit pentru cursele off-road. KTM a câștigat primul lor titlu FIM Motocross GP în 1974, cu motocrosistul rus Guennady Moisseev câștigând clasa de 250cc pe un KTM 250. Această victorie a fost prima din peste 260 de titluri mondiale pe care KTM le-ar obține în următorii 40 de ani.

Până în 1971, KTM și-a extins forța de muncă la 400 de angajați și oferea 42 de modele diferite. De asemenea, produceau motociclete dedicate exclusiv curselor pentru industrie. În anii 1970 și 1980, KTM a început să producă radiatoare pentru producători auto europeni, o afacere care a contribuit semnificativ la veniturile lor. În 1978, KTM și-a fondat subsidiara din SUA, KTM North America, cu sediul în Lorain, Ohio. Înapoi în Austria, compania a fost rebranduită ca KTM Motor-Fahrzeugbau KG în 1980, și până în 1981 avea 700 de angajați. În acel an, veniturile lor au atins 750 milioane de dolari, iar afacerile internaționale reprezentau 76% din acești bani.

În 1992, portofoliul de produse pe care KTM l-a dezvoltat în anii '70 și '80 a fost împărțit în patru entități: bicicletele erau produse de KTM Fahrrad GmbH, radiatoarele auto de KTM Kühler GmbH, uneltele de KTM Werkzeugbau GmbH, iar divizia de motociclete, nucleul succeselor timpurii ale KTM, a fost redenumită KTM Sportmotorcycle GmbH.

În 1995, KTM a achiziționat Husaberg AB din Suedia, iar în 2013 a achiziționat un alt concurent suedez, Husqvarna. Până în 2015, KTM a devenit cel mai mare producător de motociclete din Europa, cu venituri de peste 1 miliard de euro, și a reintegrat trei dintre cele patru divizii introduse după scindarea din 1992.

KTM deține în prezent 96 de titluri mondiale în MXGP, MX1 și MX2 din 1974 și 114 titluri în categoriile E1, E2, E3 și Super Enduro din 1990. Compania a obținut 260 de titluri mondiale și trei campionate consecutive în AMA Supercross între 2015 și 2017. KTM a debutat în Raliul Dakar în 1994 și a dominat între 2001 și 2018. KTM a participat, de asemenea, la Atlas Rally și Rallye du Maroc, deținând 37 de titluri mondiale în raliuri cross-country și fiind câștigători de 15 ori ai Campionatului Mondial FIM Cross-Country Rallies.

În 2003, KTM a intrat în cursele de șosea, concurând în clasele de 125cc și 250cc. KTM a câștigat campionatul constructorilor Grand Prix din 2005, titlurile de producător Moto3 în 2012, 2014 și 2016, și titlul mondial Moto3 în 2016. KTM concurează, de asemenea, în clasele MotoGP și Moto2 și a participat în Campionatele Internaționale Germane de Superbike între 2009 și 2011. În 2008, KTM a introdus X-Bow, un hypercar ultraușor, destinat utilizării atât pe stradă, cât și pe circuit. X-Bow a câștigat clasa supersports a Campionatului Britanic GT din 2009, clasa GT4 în 2011 și un campionat GTS în seria GT World Challenge sancționată de USAC în 2016.

KTM se specializează în motociclete de înaltă performanță pentru utilizare pe stradă, off-road și pe circuit. Linia lor de motociclete off-road este împărțită în patru categorii: Motocross, Cross-Country, Enduro și Free Ride. Motocicletele Motocross includ seriile SX de 105, 126, 150 și 250cc (50, 65 și 85cc pentru tineri) și KTM SX-F. Modelele Cross-Country includ motociclete cu doi timpi de 150, 250 și 300cc și versiuni cu patru timpi de 250, 350 și 450cc. Linia Enduro EXC include motociclete cu patru timpi de 250, 350, 450 și 510cc, iar Enduro R are un motor de 690cc. Seria Free Ride include Freeride 250R și motocicletele electrice Freeride E-SX, E-XC și versiunea de stradă E-SM (disponibile pe piața europeană).

Linia de motociclete de stradă a KTM își are originea în Duke 620 din 1994. Aceste motociclete se încadrează în șase categorii: Supermoto (690 SMC R, 625 SMC, 560 SMR), Adventure Tourers (1090 Adventure și 2190 Super Adventure), Sports Tourer (1290 Superduke GT), Naked Bikes (versiuni decupate, standard ale Duke și Superduke), Supersport (RC 390, RC16 de curse) și Superbike-ul recent întrerupt, care includea motocicleta de curse/stradă omologată 1190 RC8.

Test RideContact